Klacht Heemwonen: CV ketel stand laag zetten terug naar 58 Gr!

Cholo

Mij is beloofd om m'n CV ketel stand te verlagen omdat deze ongevraagd zonder mijn toesteming door hajnadi hoger gezet is de stand de stand heeft altijd op 58 graden gestaan nu staat de stand op 65 graden en ik heb sindsdien daardoor hoofdhuid problematiek de zit kalk geplakt op m'n hele hoofdhuid en ook op m'n gezicht en ik heb na het douchen ook een brandende huid en een knal rode huid overal van boven tot onder voor en achter ,inverband met deze problematiek stuurde heemwonen HAJNADI langs om de stand terug te zetten naar 58gr maar de onhandige en luie en laxe monteur van Afrikaanse afkomst met een zéér gebrekkig Nederlands spraak Wist niet met de ketel om te gaan z'n goedkope rit smoes was dat hij pas 2 jaar in dienst is hij heeft meer als een uur op z'n knieën gezeten en met collega's getelefoneerd en hij zegt opeens ik mag de stand niet verlagen het moet boven de zestig graden staan in verband salmonela waarop ik hem zeg nee de huurder heeft het recht om zelf z'n stand te bepalen en bovendien je collega stuurde jou naar mij om de stand te verlagen hij vertrekt ik nam dus direckt Contackt op met heemwonen en ook met hajnadi en heem wonen zegt opeens we mogen WETELIJK niet de stand verlagen ik zeg onzin de afspraak was stand verlagen en ik ken de wet de wet zegt de huurder mag zelf z'n CV ketel stand bepalen en de huurder mag ook zelf de stand van ketel verlagen maar de knoppen zitten inwendig van binnen dus dus hier is een monteur voor nodig bovendien weet u dat uw CV ketel de knopen om de stand te weizigen inwendig zit ik zeg tiepisch heemwonen weer een financiële kwestie nu moet ik boeten door dat Julie nu kosten betaald hebben aan hajnadi voor een klus die niet is uitgevoerd ik accepteer dit niet langer waarop m'n persoonlijke aanspreekpunt (verwijderd door moderator) zegt we hebben een plan om de stand te verlagen u hoort nog van ons ik hoorde nix en vervolgens zegt ze nee plan gaat niet door we moeten de wet na leven maar het fijt blijft staan dat u als huurder wel de stand zelf mag verlagen IK BEN DUS ZOALS GEWOONLIJK WEER DOOR HEEM AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN EN NAAR DE MOND GEPRAAT IK GAF HAAR DIT OOK AAN EN ZE ZEGT WE GAAN NIET MEER IN OP UW MAILS OVER DE CV KETEL STAND ERG GOED KOOP OM MIJ ZO AFTESCHUIVEN IK HEB (verwijderd door moderator) SPECIAAL GEKREGEN OMDAT HEEMWONEN SPECIAAL VOOR MIJ INTERN OVERLEG HEEFT GEHAD OMDAT IK IN HUN OGEN ONODIG veel Mails stuur erg ssocosiaal van heem ik doe nix verkeerd ik kom puur op voor me zelf

Dat de CV ketel stand terug word gezet naar 58 graden en dat ze nooit meer mij betigten van ONODIG mails sturen als heem reageert op mails en duidelijk is in communicatie dan zijn m'n mails ook niet nodig .ik heb overal bewijs van dat ze beloofd hebben de CV ketel stand te verlagen naar 58 graden ook heb ik dit bewijs van hajnadi ik hebb alles zwart op wit.infien nodig publiceer ik de bewijzen met hun naam en al

Cholo
Heemwonen heeft nog niet 1x gereageerd op m'n klachten dus nee ik heb geen enkele oplossing aangeboden gekregen.een shady en louche en schandalig bedrijf dat is heemwonen ik ben nog niet klaar met hun

Ook een klacht indienen over Heemwonen?