Klacht Heemwonen: CV ketel stand verlagen!

Cholo

Toevoeging aan m'n voorgaande klaght CV ketel stand die verlaagd moet worden wand dat is destijds zo afgesproken.ik kan me door dit probleem nu maar beperkt douchen omdat de kalk op m'n hoofdhuid en ook op gezicht en elders op m'n lighaam alsmaar erger word en tevens door de te hoge energie kosten ben ik nu dus beperkt in m'n douchen en EXZACKT het ZELVDE geld voor wasmachine was draaien zodat ik schoon was goed heb ook dit kan ik nu dus maar beperkt doen ik voel me vies!! Ook door de rode vlekken !!op m'n gezicht! en over de rest van m'n lighaam ! Ook op m'n hoofdhuid zitten deze vieze jeukende rode vlekken en dit komt echt niet alleen door het vast geplakte kalk rotzooi die ik ook nog eens Handmatig dien te verweideren door de jeuk etcetera! Pijnlijk is het! Zowel de kalk ! als de rode vlekken! Het is algemeen bekend dat kalk zal gaan lijden tot bloed seriuuze HUID AANDOENINGEN ! EN HEEFT MEN AL EEN HUIDAANDOENING EN OF EEN MOEILIJKE HUID DAN ZAL HEEMWONEN DAT TEN ALLE TIJDEN TEGEN JE GEBRUIKEN, ZE BUITEN DIT DAN GEWOON SCHAAMTELOOS! EN KLAKKELOOS UIT! EN HEEM WONEN WEET DAT IK EEN HUID AANDOENING HEB EN HEEM WONEN WEET OOK DAT IK EEN ZEER MOEILIJKE HUID HEB! MAAR DAAR HEEFT HEEMWONEN GROFWEG SCHIJT AAN DUS DEZE VERHOOGDE CV KETEL STAND IS VOOR NIJ NOT DONE! HET IS VOOR MIJ FUNES! Heem wonen neemt de huurders niet voor vol aan ze lagen ons huurders in fijten kei hard uit ,puur machtsspel bij heem wonen en maak je als huurder ook maar 1 verkeerde move dan trappen ze je d'r zo uit! Dan trekken ze je huur contrackt in! Dus ze zetten je gewoon het mes op de keel !zwijgen dat moet de huurder anders zijn ze ook nog eens bot en honds brutaal in hun communicatie en verheffen ze hun stem dat hoef je als huurder niet te flikken wand dan sta je zo op straat .continu willen ze de huurder overmeesteren en boven de huurder uit steken ze voellen zig machtig en verheven boven de huurder ze willen constand ver en hoog boven de huurders uit steken .erg laag bij de gronds! van heem wonen!

Dat m'n CV ketel stand verlaagd gaat worden dan is met mij ook zo afgesproken

Cholo
Ik krijg geen enkele reactie van jullie Jullie blijven mij maar negeren en de kantjes van de wet d'r af lopen geen reacties betekent dat ik een stap verder moet gaan ik laat jullie mooie niet winnen!

Ook een klacht indienen over Heemwonen?