Klacht Heemwonen: Ga metdeze gedragsgestoorde onderburen in gesprek dan zijn ze zo stil u bent immers de baas hier

Cholo

Extreemluidruchtige onderburen geschreeuw ruzies deuren smijten muziekhard tv hardaan ditis alzo sinds hunintrek
Nu weer sinds 23:00 en hoe later hoe luidruchtiger zeworden
Ikben enigetijd geleden bijhun aande deur geweest zewouden niet ingesprekgaan heemwonen ishiervan op de hoogtegesteld door mij zebeloofden met dezepersonen in gesprek tegaan maar wat blijkt dat ze ditniet doen zeverlangen van mij dat mijn anonimiteit niet beschermdmag worden dusheemwonen heeft lak aande privacy vande huurder
Ik wens puur anoniem te blijven vanwege hetfeit dat mijn naam niet naar boven mag komen tijdens juridische procedures ik wil niet de stempel dragen van een klikker zo krijgt men bij overige bewoners een slechte naam en gaat men onodig op elkaar letten en zo word er al snel van een mug een olifant gemaakt dit staat los van deze onderburen methungeestelijkbeperkinghun weten hoe ik over hun bizare junky gedrag denk bovendien ben al 10 jaar op het rechte pad dus ik wens dit netjes en volwassen enzakelijk op te lossen maar zo een onderburen halen mij wel echt het bloed onder de nagels vandaan en heemwonen weet dit vanmij en alsnog blijf ik met deze onderburen netjes en ik zal ook altijd netjes blijven ik weet dat ook andere bewoners last van hun hebben deze gedragsgestoorde onderburen hebben geen enkel respect voor medebewoners continu feesten tot inde ochtend uren ik ben zelf ook een nachtbraker maar ik veroorzaak wel geen overlast zelfs mijn nieuwe buurmeisje zij tegen mij toen we elkaar op de galerij tegen kwamen ik dacht dat er werkelijk niemand naast mij woonde wand het is hier naast mij altijd zo heerlijk rustig zelfs geen leefgeluiden dat is perfect zeg ik tegen haar.
Ik heb door mijn onderburen enige tijd geleden zelfs een fixe discussie gekregen met hun onderburen ik kreeg de schuld van de nachtelijke overlast die mijn onderburen continu veroorzaken heemwonen is door mij voledig op de hoogte gesteld van deze fixe discussie en deze fixe discussie met valselijke beschuldigen zijn voor mij de druppel die de emmer doet overlopen ook overdag zijn mn onderburen niet rustig maar ik leg de focus op de late avond en nacht
Ik ben blij dat ik op het rechte pad ben en ik blijf het rechte pad bewandelen maar ik kan er echt van genieten als hier eens een bewoner komt wonen die deze onderburen wat respeckt gaat bij brengen actie is immers reactie aangezien heemwonen nix wenst te doen tegen deze onderburenheb ikdus besloten geenklachten meer bijhuntemelden

Dat heemwonen met m'n onderburen in gesprek gaat zonder mijn naam te noemen etcetra ze moeten eens zelf komen controleren dan horen ze hun zelf. vroeg of laat hebben we hier bewoners die niet zo coulant als mij zijn en dan lopen deze onderburen vanzelf de verkeerde tegen het lijf

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Heemwonen?