Klacht Heemwonen: onterechte achterstand / vervolg onterechte dagvaarding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 93699
Gebruiker
stoponrecht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bedrijf heemwonen treft zogenaamde achterstand aan . en heb na enkele maanden bij geen verbetering verweer in geboden , moest me melden bij welsun , welsun is met mij eens dat ik echter geen achterstand heb , na bezien van bewijze . heemwonen is niet meer eens echter en zijn niet van gediend dat welsun schuldhulpverlening mij ondersteunen met de kern harde bewijze van geen schuld te hebben , heemwonen heeft inmiddels mij gedagvaard op datum 19-01-2015 . dagvaarding kreeg ik binnen op 20-01-2015 . ook hierbij met deurwaarder gesproken en advies gekregen . heemwonen moet zich schamen om een vader met kind zo in problemen brengen tot wel uitzetting aan toe m om dit aan rechter te vragen , terwijl bewijzen en bewijze van eigen systeem duidelijk aangeven geen enkele vorm van achterstand is ...welsun ondersteun mijn bewijze ...!!! heemwonen is mij verschuldigd ...hun excusses en terug betalen van de extra huur betalingen die ik afgelopen maanden van ruim jaar heb gedaan.

De oplossing

terug trekken van dagvaarding . kosten zelf vergoed en vergoeden van te veel betaalde huur aan heemwonen . en erkennen van hun fouten en excusses zou zeer gepast zijn , na maanden van beschuldigen van achterstallig huur...

1 reactie

  1. Auteur
    stoponrecht
    Datum
    aangezien deze instantie niet aangekoppeld is bij de klachtenkompas kan ik er geen oordeel over geven .... helaas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stoponrecht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Heemwonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen