Klacht Heemwonen: onterechte huur achterstand

stoponrecht

Hierbij onterechte huur achterstand , ondanks alle bewijzen van bank afschriften , dagvaarding van heemwonen , oplossing is simpel ..Heemwonen moet toegeven dat dat hun fout zijn en deze dagvaarding geen doel heeft , alleen dat heemwonen zich zelf voor clown zet en mij en andere betrouwbaarheid beschadigd . ondanks alle bewijzen heemwonen toch blijven doorduwen en zelfs expres mij eruit wilen gooien , een vader met kind , en altijd huur betaald , ook kunnen tonen dat ik gelijk heb en alsnog doorgaan ...
Deze mevrouw (naam verwijderd) heeft blijkbaar hekel aan me of vind het geweldig om andere mensen met kinderen op straat te gooien en zij zelf heeft een goude leven ..

stop met deze valse beschuldigen en wees verstandig om verdere kosten en problemen te verkomen. en geef toe dat jullie fout zitten , zodat we in toekomst zonder problemen ons samenwerking voort kunnen zetten ....schade!!! schade is aanzienlijk hoog , aangezien ik ook chronisch ziek ben,.

Wij vinden dat Heemwonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

stoponrecht

Ook een klacht indienen over Heemwonen?