Klacht Heemwonen: Overlast van buren boven mij 184

LastVan# 74

Nou ik ga nu een klacht indienen de mensen boven mij hebben inmiddels het tweede kind Maar gaan haast nooit met de kinderen naar buiten zelden dat moeten ze ook zelf weten Maar dat kind nummer 1 is nu drie jaar en dat rend de hele dag door het huis Die loopt niet gewoon dan laten ze hem namiddags weer slapen en dan als hij dan weer wakker word rend hij weer door het huis tot 22u30 Superirritant heb er getuigen voor die bij mij op bezoek waren
Ik heb gezegd ga met het kind naar buiten speeltuin met hem voetbalen speeltuin of iets doe iets dat hij moe word .Nee doen ze niet.Kind kan de energie niet kwijt
Dan huilt die nog heel vaak ook in de nacht. En dan als zij gaat koken uren kloppen zij snijden niets, ze kloppen in een vijzel bevroren dingen etc etc
Buurvrouw onder mij Gertie Christiani.Heeft hun ook al gebeld dat ze ziek was en met hoofdpijn in bed lag ja mijn vrouw is bijna klaar met koken had hij gezegd.
Hij volgt niks op waaschijnlijk ook de adviezen van het Consultatie bureau niet
Dus u begrijpt wel dat het me langzaam begint te storen dus het Is A Sheet boven mij Nummer184 Heb hun in begin met van alles geholpen maar daar ben ik mee gestopt ik heb gezegd je hebt een contactpersoon die je met alles helpt want dat liep ook de spuigaten uit Kun je voor me dit doen dat doen bellen hier heen daar heen Nee niks doe ik meer Hoogachtend mvr Gruben van 180

Misschien eens praten met hun dat ze de indeling van de dag met hun kinderen veranderen Maar vooral met het het oudste kind iedere dag wat uren naar buiten gaan Dan word die moe en dan rend die niet meer door het huis de hele dag denk ik boven mij zo gehorig.Hij en zij hebben toch tijd zat Aanpassen is er niet bij
Hoogachtend Mevr Gruben

Ook een klacht indienen over Heemwonen?