Opgelost door Heemwonen: servies kosten terug gave

sad Opgelost

Geachte Meneer.

Bij deze wil ik een klacht indienen tegen het schoonmaakbedrijf Balans. Er werd eerst niet meer gepoetst i v m teveel spullen van de boven buur in de entree hal en bij mijn voordeur gangetje dat is in middels opgelost. Er is een meneer van Balans geweest die had er foto's van gemaakt dat is ook op gelost . maar ik praat hier niet over en week maar over maanden. Ze komen normaal elke maandag nu 25-04-2022 zijn ze weer niet geweest. ik betaal de servies kosten niet voor niks. bij de eerste keer wou ik niks door geven en ook de servies kosten terug vragen , maar nu heb ik er genoeg van ik zou graag een teruggave willen van de servies kosten. Waarom moet ik betalen als er niet word gepoetst. Dat is geld uit het raam gooien.

Nou ik wil een terug gave van maanden dat er hier niet word gepoetst waar ik wel voor betaal.
Ik heb niks gehoord van het bedrijf Nu komen ze wel maar is nog niet naar tevredenheid van de klacht.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Heemwonen?