Klacht Heemwonen: Slechte service en afspraken zijn erg moeilijk na te komen, of aan de kant gezet

F.Haneveer

Ik huur nu net twee jaar een e
Woning via heemwonen, en zoveel klachten eigl dat ik verhuizen wil. Service heb je weinig aan en afspraken niet nagekomen, ook is het oplossen van een reparatie verzoek niet professioneel en word er eigenlijk maar wat gedaan, zo is er gat onder de keuken dicht gemaakt met pursschuim en een pizza doos om het tegen te houden...... Dat had ik zelfs beter gekund en als je hier een melding van doet en er controle komt gaan ze er nog mee lachen ook.
Ik heb bijna anderhalf jaar gewacht op een reparatie van mijn toilet die niet doorspoelde dit gaf mij een hoge waterrekening.... En nu deze winter is het niet warm te krijgen in de woning terwijl je de verwarming vol open hebt staan, komt aan een kant van de woning heel veel kou naar binnen door enkele beglazing, wordt je weggezet met ja jammer is te duur voor ons??? Maar betaal wel altijd netjes de huur inclusief een service contract en mega veel aan stook kosten en water, ook douche is een probleem in deze woning mijn dochtertje verbrand zich vaak in de douche hier al zo vaak voor gebeld maar nog steeds geen oplossing, het water is of even goed en wordt dan heel erg warm heet of het is te koud maar goed blijft het niet, dit is voor mijn dochtertje niet fijn en maakt zelfstandig douche onmogelijk. De woningbouw doet erg nuchter en zijn er enkel om je geld te innen en niet om je tevreden te houden. Na klachten en dreigingen met de consumentenbond krijg je de reactie... Als je niet tevreden bent ga je toch lekker ergens anders wonen! Triest is het. Er zit ook asbest in deze woning en heel veel vocht dit heeft mij erg ziek gemaakt met ziekenhuis tot gevolg en blijf ziek door het vocht en tocht. Water drink ik hier niet uit de kraan die is erg wit van kleur.

Deel van de onnodige onkosten terug krijgen.
Reparatie afronden en daadwerkelijk verhelpen en niet afschepen.
Met een goede juiste oplossing komen.

Ook een klacht indienen over Heemwonen?