Klacht Heemwonen: Treiter praktijken+Stelselmatige Onbeschofte benaderingen van Heemwonen

Cholo

Ik mag geen mails meer sturen wat een brutaliteit als heemwonen haar afspraken na leeft dan zijn m'n mails ook nietnodig. De balkon+ beschimelde voorgevel van balkon is nog steeds niet aangepakt nu geeft heemwonen aan dat ook hun aanmers niet meer reageren op mijn mails TEWIJL ik voorafgaand aan dit besluit VERNOMEN heb van habenu van de kreeke dat zij na de bouwvak contackt met mij gaanopnemen per email dus ik verwacht dat dit ook gaat gebeuren deze AFSPRAAK is bijdeze bindend wand dit besluit is genomen voorafgaand aan het bizare besluit vanHeemwonen.Heemwonen is een organisatie dat scheit heeft aan de huurder ook al BETAAL je maandelijks OPTIJD de huur. Ik heb al m'n REPARATIE VERZOEKEN keurig via het REPARATIE VERZOEK FORMULIER ingediend dus heemwonen blijf in godsnaam eerlijk en ga Julie tong niet verdraaien ik heb jullie al zo vaak aangegeven dat jullie fout zijn en niet ik er wordt continu niets aan afspraken na geleefd en de onafgewerkte schimel klus in badcel daar laat je me nu ook mee barsten Julie gaan nu mijn ware aard kennen blijkbaar wensen jullie een juridische gevecht mooi dan krijgen jullie dat ook! De maat is vol!! En alwéér heeft heemwonen haar Advocaat op m'n dak gestuurd geheel onterecht overigens ik doe helemaal nix VERKEERD ze brobeerden mij om de vinger te winden en mij over te halen tot een gesprek ik gaf aan ik ga niet in op jullie Advocaat dat was m'n goed recht gaven ze me vervolgens aan nou heemwonen dan stop acuut met jullie corupte praktijken en draag er zorg voor dat de lopende balkon zaak afgewerkt gaat worden het staat al op m'n kalender dat ik na de bouwvak contackt met habenu krijg en Kwa de CV ketel heerlijk u kunt nu geen kant meer op dat heeft de pvm keur meester leterlijk gezechd anders krijgen jullie premier Rutte op de nek en heemwonen u weet inmiddels ik aarzel niet om zelf contact te leggen met de overheid ik ik ben ook bezig om SBS6 nieuws te gaan benaderen u moet namelijk acuut gestopt worden met uw stelselmatige wanpraktijken u moet mijn expertises nooit onderschaten wat dat betreft ben ik een echte doordramer pur sang! Maar wel op een nete manier ik kom op voor m'n rechten. Ik mag aleen nog maar contackt leggen via het online klantportaal en dan bepalen zij ook nog eens of zij m'n vraag waardig genoeg vinden om te gaan reageren en exzackt het zelfde geld voor m'n REPARATIE VERZOEKEN u moet zig diep schamen u bent wetelijk verpligt tot terugkoppeling schimig bedrijf

AlgeheleBalkon klus waarop ik onderhand al 2 jaar op wacht acuut afwerken u bent nog niet eens begonnen! En stop met de covid-19+waterramp te misbruiken voor deze crisis kwam ook nooit iets tot stand met jullie+de belofte na komen om de mosval van dak dat op galerij+binnenplaats valt mos dat op strond lijkt zou u voorgoed gaan verhelpen we zijn al 4 maanden verder nix heeft u uitgevoerd! regenpijp is hierdoor verstopt geraakt dus met regen is het hier een voetbad ik hoop dat het water naar binnen stroomt dan claim ik bij jullie een nieuwe vloer! De galerij ziet er door deze constante mosval+de groen zwarte aanslag goedkoop en ASOCIAAL uit ik plaats hier op deze site spoedig ook foto's van dit alles word aan gewerkt !

Cholo
    Heemwonen los m'n problemen acuut op zoals ik u al meermaals heb aangegeven u heeft dus liever een juridisch gevecht en ik beloof u dat u dat dan ook zal krijgen
    en koop maar alvast nette kleding wand wij gaan samen op tv komen daar zorg ik met klem voor wand u moet gestopt worden met uw wan praktijken en draag er zorg voor dat ik m'n balkon+ voorgevel van balkon opgeknapt ga krijgen zodra de bouwvak vakantie voorbij is!! Ik ben VEELS TE COULANT voor u ik ben nog steeds veels te netjes IK ZAL OOK FOTO'S GAAN PLAATSEN VAN DEZE DOOR JULIE ZEER SLECHT ONDERHOUDEN WONING
    en indien u niet gaat REAGEREN op m'n TOEKOMSTIGE REPARATIE VERZOEKEN+ m'n berichten AAN U via Julie mijn heem portaal dan maak ik gebruik van mijn recht om naar u toe te komen tijdens de inloop en dan zult u mij tog moeten gaan helpen
    u behandeld mij als een derde rangs burger TERWIJL IK DE ENIGE HUURDER IN DEZE FLAT COMPLEX BEN DIE ELKE MAAND NETJES OPTIJD DE HUUR BETAALD! DUS IK ACCEPTEER JULIE ASOCIAALE BENADERINGEN NIET LANGER
    Cholo
    Zorg dat M'N BALKON GEREPAREERD WORD DAT WAS DE AFSPRAAK¡!!!!!!!!!!!
    HEEMWONEN JULIE ZIJN LAAG ASOCIAAL VOLK !!!SPEEL ECHT GEEN SPELLETJES MET MIJ ANDERS KOM IK MET DE INLOOP LANGS VOOR EEN DISCUSSIE EN OM TEVENS TER PLEKKEN EEN AFSPRAAK VOOR DEZE KLUS TE PLANNEN DAT IS MIJN RECHT!,WAND ZOWEL JULIE ALS DAT LAGE VOLK VAN HABENU VAN DE KREEKE WERKELIJK NIEMAND STEEKT ZN POOTEN UIT OM VOLGENS AFSPRAAK WAT TE DOEN,IK HEB WEER RECHTER FRANK VISSER EEN BERICHT GESTUURD!! DE FOTO'S VAN DIT VERPESTE BALKON PLAATS IK TOG NOG!

Cholo

Ook een klacht indienen over Heemwonen?