Klacht Heemwonen: Triest heemwonen

Klachtnummer
# 262775
Gebruiker
Theike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoi ben afhankelijk van een scootmobiel naar verhuizen appartement heb ik reeds meerdere malen door gegeven dat ik geen sleutel heb voor het oplaadpunt en toegang tot de kelder.
Vandaag nogmaals gebeld naar ruim 15 minuten komen ze tot de conclusie dat ze vandaag vrij hebben en dus niemand kon mij dus verder helpen.
Dus weer maar binnen zitten en dan wordt je ook nog eens succes gewenst triest zoiets.

De oplossing

Dat er vandaag nog actie komt zodat ik ook van het mooie weer kan genieten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Heemwonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen