Klacht Heerlijk Thuis: Opzeggen abonnement

Klachtnummer
# 49723
Gebruiker
Anja
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb sinds jaren (meer dan 5 jaar) de leesportefeuille van Heerlijk Thuis (voorheen Leesland)
Op 10 december2013 heb ik dit abonnement per mail beëindigt.
In januari werd echter opnieuw abonnementsgeld van mijn rekening geschreven. (Ik betaal per maand dmv automatische incasso)
Heb opnieuw een mail gestuurd, hierop kreeg ik als antwoord dat ik als ik een contract heb afgesloten ik een maand voor de contractuele huurperiode dien op te zeggen. In dien dit niet gebeurt wordt mijn abonnement met 13 weken verlengt.
In mijn geval is dit dus week 11 van 2014. Heb daarna nog twee keer in een mail aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben en dat volgens mij een maand opzegtermijn normaal is.
Ik vraag mij af wat nu de correcte opzegtermijn is.

Gewenste oplossing

Een maand opzegtermijn en mijn teveel betaalde abonnementsgeld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Heerlijk Thuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Heerlijk Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen