Klacht Hefpunt.nl: Absoluut geen klantvriendelijk bedrijf.

Klachtnummer
# 109544
Gebruiker
Bossie70
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik kreeg een brief van bewoners die al meer dan tien jaar niet op dit adres wonen,
Ik ben zo vriendelijk geweest om dat bedrijf te bellen om te zeggen dat deze mensen er al tien jaar niet meer wonen, Kreeg ik te horen dat ik het moest kopieren en met een verhaal dat de geadresseerde hier al langer dan 10 jaar niet meer wonen.
Ik vroeg of ik het kon mailen, antwoord nee dat kan niet, of zij even de subjectnummers en aanslagnummers even wou noteren zodat zij het verder kon afhandelen. Daar konden zij ook niet aan beginnen. Toen zij ik dat ik hun een dienst lever door te vertellen dat de geadresseerde mensen hier al tien jaar niet meer wonen. Toen ik zei dat ik de brief wel weg ging gooien en dat hun automatiseringsprocessen niet meer van deze tijd zijn werd ze boos en hing op.

Ik wil ze wel helpen, maar dan wil ik gewoon de gegevens mailen.

De oplossing

Dat zij dit probleem oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hefpunt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hefpunt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen