Klacht Hefpunt.nl: Onterecht dwingen tot betalen

A0513K

Per 1 januari 2013 heb ik een pand in Leeuwarden gekocht. De vorige eigenaar was een bedrijf. Toen ik het kocht wilde ik zeker weten dat er een woonbestemming op zit. Dit is zwart op wit bevestigd door de Gemeente Leeuwarden.
Onlangs heb ik een aanvullend aanslag, over het jaar 2015, van Hefpunt ontvangen omdat volgens hun een bedrijf op dit adres actief is. Ik heb dit aangekaard bij de Gemeente Leeuwarden. Zij geven aan dat de bestemming officiëel in 2014 is aangepast naar een woonbestemming. Alleen dat de datum, vanwege systeemproblemen bij hen, op 00-00-0000 stond. Dit hebben zij nu gecorrigeerd.
Vervolgens heb ik via het digitaal loket van Hefpunt bezwaar ingediend. In dit bezwaar heb ik aangegeven dat in 2015 een woonbestemming op het pand rust en dat indien nodig ik hier bewijs van kan leveren. Helaas is er geen mogelijkheid voor het uploaden van bestanden via het digitaal loket.
Mijn bezwaar is afgewezen, met het verzoek om het geld alsnog over te maken!

Kwijtschelden van aanslag

Wij vinden dat Hefpunt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hefpunt.nl?