Opgelost door Hego Sierbestrating : Geen goede communicatie Bij de organisatie

Wij hebben de tegels besteld bij Hego (ze hebben een mooie en ruim keuze assortiment) maar helaas valt de communicatie intern en na de consument erg slecht , zo moet ik er zelf achteraan bellen of de offerte die wij per mail bevestigd hebben goed gaat komen naar een paar weken ,Tevens maak je een afspraak heb ik laten weten dat maandag de 18e even slecht uitkomt vanwege kappen vd bomen dan wordt dinsdag de 19e voor gesteld . Dinsdag 18 prima . Je verwacht de Hegofirma vervolgens hoor je niks dan wordt het 7.30 uur 8 uur 8.30 uur negen uur......ik bel even omdat toch nog bezig zijn met kappen misschien handig om toch even wat oorbescherming mee te nemen vervolgens krijg ik te horen dat ze NIET komen, omdat de tegels er waarschijnlijk niet zijn , maar dat moet ik maar met iemand anders binnen het bedrijf regelen krijg wel 06 num meneer Klaas was moeilijk te pakken te krijgen dus weer na de zaak bellen uiteindelijk lukt het !!! Dinsdagmiddag Dan krijgen we te horen dat stenen er inderdaad niet zijn zodat het niet gelegd kan worden ik vind dat natuurlijk erg slordig je houdt er rekening mee ‘s avonds wordt er gebeld en men verschuift het project naar vrijdag ( donderdag komen de stenen binnen ) prima vervolgens Komt donderdag een mail dat de stenen er nog steeds niet zijn en dat ze door willen schuiven naar maandag ik bel vervolgens zegt dat het bij ons niet uitkomt want wij hebben deze week vrij genomen om alles te regelen rond je huis ik vind het dan ook erg slordig dat je als bedrijf niet de zorg draagt dat de producten binnen is ....... nadat je al een keer de mist in bent gegaan . Spijtig

Betere communicatie zowel in het bedrijf als naar de klant , De fouten zo snel mogelijk herstellen , zorgdragen dat producten op TIJD binnen zijn , zodat er geen negatief gevoel aan over Houd bij de klant want het bedrijf heeft een goede uitstraling alleen dit zijn verbeterpunten Bij de organisatie ( het teras moet nog gelegd worden dan kan ik nog niks over zeggen , maar ga uit dat het op een correcte wijze gedaan wordt )

Wij vinden dat Hego Sierbestrating hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Men gaf toe dat de communicatie niet goed was en op ( vandaag) 25 -juni zijn de tegels gelegd Dit is ZEER vakkundig gedaan ziet er erg goed / mooi uit en is professioneel goed gedaan omdat er toch nog wat problemen waren met onze tuin ( ondergrond) dit hebben ze goed opgelost Ben ZEER tevreden over het eindresultaat en afwerking van tegelleggers ze hebben ook alles keurig netjes opgeruimd en schoongemaakt/achtergelaten top dus!😊

Zie mijn reactie onder de klacht en foto’s men heeft toegegeven dat de communicatie niet goed was en alsnog is het vakkundig en zeer netjes gelegd ook opgeruimd van de werkplek ect , (wat niet ieder bedrijf doet ) Wij zijn zeer tevreden over het eind doel Een. MOOI 👍( verdiend ) Tuin terras

Ook een klacht indienen over Hego Sierbestrating ?