Klacht Heimensen: Onterecte factuur

jos van beek

Ik heb een lekkage geconstateerd in de voorgevel van het dak. Aangezien het gebouw meerdere bewoners heeft, was mij onbekend wie er verantwoordelijk is voor het herstel hiervan. Tijdens het uitzoeken hiervan bij diverse instanties en de aannemer, heeft deze laatste op eigen initiatief een noodreparatie verricht. Later toen bleek dat het dak mijn eigendom is, en oorzaakschade niet onder de verzekering valt, heb ik de offerte welke ik onlangs heb gekregen voor het repareren van het dak (+1200) afgewezen. Nu verzoekt het bedrijf mij wel de kosten voor de noodreparatie te betalen. (+400). Ik heb nooit een opdracht gegeven voor een noodreparatie, laat staan een offerte ondertekend. Als mij van tevoren bekend was dat ik voor een bedrag van meer dan 400 euro een noodreapratie moet laten uitvoeren op mijn kosten was ik hier niet mee in zee gegaan. Ik ben me bewust dat nu een deel van het probleem wel is opgelost en daarvoor heb ik een voorstel gedaan waarin ik hun tegemoet wil komen. Afgewezen

Ik vind het onredelijk dat een aannemer op eigen initiatief een reparatie verricht zonder overleg te plegen en vervolgens probeert dezde kosten te verhalen.
Ik ben nog steeds bereid de betroffen materiaalkosten te vergoeden, echter niet de arbeidskosten.

Wij vinden dat Heimensen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

jos van beek
    Het bedrijf geeft aan geen mail te hebben ontvangen...Is het mogelijk hun nogmaals te mailen voor deelname?
    jos van beek
    Bedrijf wil niet meewerken aan een oplossing. Tevens geven ze geen reactie meer op mijn verstuurde mails. Nu is het afwachten....