Opgelost door Heimstaden: Blokverwarming is kapot.

content Opgelost
eefje

De blokverwarming stond op zomerstand. Het werd koud in huis, 15 graden overdag, 13 snachts. Ik heb gevraagd of de verwarming aan kon, na 2 dagen deed hij het. Nu zitten we vanaf zaterdag weer in de kou. Hij staat niet eens op nachtstand, hij is echt uit! Heb gebeld, gemaild en via Facebook geprobeerd om contact te krijgen, maar helaas! De kinderen boven mij rennen zich binnen warm!!! Ik heb reuma, krijg al jaren warmtetoeslag maar kan hem niet gebruiken omdat de VvE beslist wanneer ik het warm mag hebben. Wel sturen ze een brief dat ik mijn voorschot moet verhogen. Waarom? Ik verbruik niks als jullie de blokverwarming niet maken. Ik ben dit zoooo spuugzat! Het is frustrerend om elke keer tegen dezelfde muur aan te lopen. Heimstaden heeft woongenot hoog in het vaandel hebben staan, maar ze snappen niet dat het op deze manier niet werkt. Bereikbaarheid is een drama en als je te vaak klaagt negeren ze je. Kijken of er op deze manier een oplossing komt.

Het zou fijn zijn als de blokverwarming zo dnel mogelijk aan gaat. 13 graden in huis is koud! Communiceren ipv negeren! Ik zou ook huurverlaging willen, het waait binnen harder dan buiten!
De CV doet het, maar het feit dat er geen communicatie is vanuit de verhuurder vind ik niet kunen!

Ook een klacht indienen over Heimstaden?