Opgelost door Heimstaden: Onrust in ons complex zweekhorst

A.T. Suithoff

Goede morgen, ik ben een bewoner van een appartement complex in Apeldoorn, de zweekhorst ik hoop dat u ons kunt helpen., wij hebben een bewoners commissie B.C.en hebben per, een januari een nieuwe voorzitter, een het gaat prima. Hoor ik van alle mensen in ons complex, hier voor was meneer [privé gegevens verwijderd], voorzitter. Nu tweede voorzitter, nu krijgen wij brief in de brievenbus van meneer en mevrouw [privé gegevens verwijderd] dat onze nieuwe voorzitter te snel van stapel loopt. In ons complex mankeert een hoop aan veiligheid..onze nieuwe voorzitter pakt dit gelijk aan, meneer en mevrouw [privé gegevens verwijderd], nemen het niet zo nauw. Ze hebben 20 jaar hun best gedaan maar zijn nu 80 jaar vergeten veel dingen hij heeft van sommige bewoners sleutels en loop zo met een wildvreemde de woningen in zonder tot stemming te vragen. Het zijn liefe menen de [privé gegevens verwijderd] . Maar kunnen niet meer met deze tijd mee. Ik hoop dat u ons kunt helpen A. U. B. Het gaat net zo goed. Mvg

Zo snel mogelijk oplossing. Meneer en mevrouw [privé gegevens verwijderd] moeten gewoon allebei mee stoppen. FRISSE WIND ER DOOR HEEN

Heimstaden
    Geachte heer Suithoff,

Wat jammer om te horen dat er onenigheid is binnen het bestuur van uw bewonerscommissie. Wij zijn alleen niet de juiste partij om u hierbij verder te helpen.

Uiteraard staan we bij Heimstaden graag in contact met bewonerscommissies. Zij weten immers het best wat er leeft onder bewoners. En zijn voor ons dus waardevolle partners om het leven van onze klanten comfortabeler te maken.

Als verhuurder hebben wij echter geen rol binnen het bestuur van de bewonerscommissie. Sterker nog, het hele idee van bewonerscommissie is juist dat dit wordt gedaan voor en door de bewoners zelf.

Wat uw opmerkingen betreft over het binnentreden in woningen zonder toestemming door uw mede-bestuursleden: hier zijn nooit eerder meldingen over binnengekomen bij ons of onze beheerder. Mochten bewoners hier daadwerkelijk last van hebben, dan adviseren wij ze dit alsnog bij de beheerder aan te geven.

In de tussentijd hopen we dat u en uw bestuursgenoten onderling tot een oplossing komen. Daarbij wensen we u veel succes.

Vragen, verzoeken en andere feedback met betrekking tot uw complex of uw woning in het bijzonder horen we uiteraard graag. Daarvoor kunt u het beste contact opnemen met uw beheerder.

Heimstaden

A.T. Suithoff

Ook een klacht indienen over Heimstaden?