Klacht Heimstaden: Verhuurder behandelt vraag om compensatie niet serieus

Klachtnummer
# 687871
Gebruiker
DeChef#158
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In februari 2023 is de blokverwarming in mijn apartementencomplex uitgevallen en het duurde bijna twee weken voordat dit gerepareerd was. Ik heb Heimstaden verzocht om mij op basis van de warmtewet een vergoeding te betalen. Na communicatie via Heimstaden's website, email en telefoon wordt ik echter van kastje naar de muur gestuurd;
-deze zaak ligt bij mijn collega
-ik ga morgen op vakantie
-deze collega werkt niet meer bij ons
-ik wacht op reactie van (vul een willekeurige persoon in)

ook tijdens de uitval van de verwarming kreeg ik van Heimstaden niet de indruk dat men zich inspande voor de huurders.

Dit komt bovenop mijn ervaringen met Heimstaden zoals het onterecht verhogen van de huur (na aantekenen van bezwaar wel weer teruggedraaid), onterecht versturen van aanmaningen (huur altijd betaald; nooit excuses voor ontvangen) en gebrek aan preventief onderhoud aan de woning (rookmelders werden bijv. pas na de datum waarop dit verplicht werd geplaatst).

Gewenste oplossing

Ik wil dat de vergoeding voor het niet functioneren van de verwarming uitbetaald krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DeChef#158
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Heimstaden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen