Klacht Heine: Administratie fouten en vervolgens onterechte claims

Klachtnummer
# 84232
Gebruiker
natalija
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een waardeloze servies!
In juli 2014 heb ik één bestelling gedaan, die was op een onbekende redden in het meerdere pakjes verdeeld en dezelfde dag gestuurd. De pakjes waren naar een verkeerde adres verzonden, desondanks keurig en op tijd 2X doorgegeven adreswijziging. Na 1,5 maand bellen en mailen probleem is nog steeds niet opgelost. En dat kost tijd, frustratie en irritatie. Nu krijg ik rekeningen en aanmaningen van Heine voor een bestelling wat ik nooit ontvangen heb.

De oplossing

Ik zie geen enkele reden waarom moet ik rekeningen en aanmaningen betalen voor de goederen die waren nooit bij mij ingeleverd en terwijl fout by Heine ligt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Heine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties