Klacht Heine: Betalen Retourkosten zonder er vooraf op geattendeerd te zijn.

Klachtnummer
# 133787
Gebruiker
Shihtzu2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Retourneren Vermeldt Heine: U kunt de artikelen GRATIS afgeven op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt. Volgens mij is GRATIS = GRATIS.
Nu ontving ik een nota voor retourkosten. Bij navraag werd mij verteld dat dit staat in de Algemene Voorwaarden. Omdat ik de vermelding niet kan vinden, weer de Klantenservice opgebeld. Nu kreeg ik te horen dat de voorwaarden nog niet aangepast zijn. Door deze omissie zie ik mij niet verplicht om deze nota te voldoen.

De oplossing

Kwijtschelding retourkosten à € 16,50

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Heine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties