Klacht Heine: Betalen voor een hoop truien die ik niet heb!!!

Klachtnummer
# 252795
Gebruiker
DianaL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een grote bestelling van jullie ontvangen met verschillende truien in november, ik heb hiervan één trui gehouden en de rest geretourneerd. Ik kreeg na enkele weken bericht dat ik nog een openstaande rekening had en blijkbaar is mijn retour bij jullie niet verwerkt! De kopiebon had ik niet meer mede doordat we al enkele weken verder waren. Ik moet nu alsnog 296 euro betalen voor een bestelling die ik op één trui ( 59euro) heb geretourneerd!!! Ik ben al jaren klant en er zijn nog nooit problemen geweest met betalen, ik had hier toch wat meer
service van jullie kant verwacht. Aan de telefoon wordt mij verteld " mevrouw het komt wel goed, U hoeft niet te betalen wat U niet heeft" maar ik kom toch de bestelling te betalen. Ik had uiteraard de bon beter langer moeten bewaren, maar jullie hadden beter de retouren moeten verwerken!! Maar ik zit met de strop!!!

De oplossing

Een tegemoetkoming.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Heine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties