Klacht Heine: DRAMATISCHE Levertijd Proces & Service!

J. Smit

DRAMATISCHE Levertijd Proces & Service!

Op 30 juli een bestelling geplaatst, artikelen waren allemaal op voorraad.

Op 31 juli bevestigd de (gebrekkig Nederlands begrijpende/sprekende) klantenservice van Heine dat mijn bestelling is verwerkt en binnen 10 werkdagen zal worden afgeleverd.

10 WERKDAGEN!!! Dit stond niet vermeld op de site! Niet echt van deze tijd meer. Ik bestel nml wel vaker iets in Duitsland, maar dat heb ik altijd uiterlijk met een paar werkdagen in huis!!!

Inmiddels is het 9 augustus, dus 10 dagen later, en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik vraag de klantenservice vervolgens naar de status van mijn bestelling. Als antwoord krijg ik een e-mail met een bestelbevestiging van exact dezelfde artikelen als op 30 juli alleen nu met besteldatum 9 augustus?!?! Ik informeer vervolgens de klantenservice dat ik niet nogmaals dezelfde artikelen wens te bestellen, maar gewoon wil weten waar mijn bestelling van 30 juli blijft.
Als antwoord krijg ik excuses, ze zijn mijn bestelling van 30 juli min of meer kwijtgeraakt. Maar deze bestelling staat nu wel echt klaar voor verzending. :(

Dus weer 10 dagen wachten!!! We zijn straks al met al bijna een maand verder. Dan is de zomer voorbij. En laat het hier nou net om zomerjurkjes gaan! Deze bestelling gaat dus ook direct retour. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug krijg. Gelukkig betaald met creditcard.

Voortaan bestel ik weer bij Wehkamp, Bijenkorf etc. Gewoon netjes alles de volgende dag in huis en de gehele afhandeling en klantenservice wel zoals het hoort!

Voor mij nooit meer Heine, jammer want ze hebben best leuke spullen!

Dat mijn bestelling met spoed wordt geleverd.

Wij vinden dat Heine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!