Klacht Heine: Levering en toezeggingen worden niet nagekomen

Klachtnummer
# 91064
Gebruiker
JPB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

"Gegarandeerde levering vóór Sinterklaas" zo belooft de brochure.
Dus op 8 november (!) een bestelling geplaats.
Op 2 december komt (pas!) een bericht dat de levertijd niet wordt gehaald. "Het wordt einde december", zo is het vage bericht.
Nu is het 4 januari, de feestdagen reeds lang voorbij.
En Heine... reageert nergens meer op.


De oplossing

Alsnog levering van het product, en excuses voor het feit dat een besteld product niet voor de feestdagen gebruikt kan worden (terwijl dat wel " gegarandeerd" is).
Daarnaast geen dubbele bezorgkosten vanwege een opgesplitste levering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Heine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties