Klacht Heine: Super slechte service!

Klachtnummer
# 28776
Gebruiker
Angelique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit heb ik nog nooit mee gemaakt! Mijn vriend en ik hebben op 20 februari 2013 twee kasten bij Heine besteld (klant/service nummer: 52336618).
Tijdens het in elkaar zetten kwamen wij erachter dat 1 van de 2 kasten een productie fout had. Dit hebben wij aangegeven in een mail van zaterdag 23 maart. Wij hebben meteen foto's toegevoegd om het probleem te verduidelijken. In antwoord op deze mail vroeg Heine B.V. ons om de fout aan te geven in een kopie van de handleiding zodat dit doorgestuurd kon worden naar de des betreffende afdeling. Deze mail hebben zij van ons ontvangen op vrijdag 29 maart.
Als antwoord op de mail van 29 maart werd ons gezegd dat de mail is doorgestuurd en dat de andere afdeling zo spoedig mogelijk contact met ons op zou nemen.
Inmiddels is nog niets geregeld. Voor het hele verhaal zie ook http://www.trustpilot.nl/review/www.heine-shop.nl?r=4954623
En voor Heine zelf zie email en telefoon verkeer in jullie systeem.

De oplossing

Zo snel mogelijk een nieuwe lade bezorgt op ons huisadres bekend bij Heine BV.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Heine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties