Klacht Heine: Valse leverringsinformatie, slechte communicatie, geen oplossing!

Klachtnummer
# 319015
Gebruiker
A.A.C. Ernst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 augustus 2018 een bestelling gedaan van artikelen die op voorraad zijn. Nu op 22 augustus 2018 geen enkel zicht op een levering. Heine heeft al vanaf 3 augustus mijn geld in het bezit en ik heb hier geen levering voor ontvangen. Ik heb Heine allerleest gebeld, daar werd mij om geduld gevraagd. Vervolgens nog 3x gemaild. Omdat er geen oplossing wordt geboden en er alleen maar wordt gezegd nog geduld te hebben, heb ik er geen vertrouwen meer in. Ieder bedrijf kan een levertijd opgeven. In de laatste 2 mails heb ik dan ook gevraagd om per omgaande mijn geld terug te stortten. Als consument heb ik het recht van de levering af te zien. Tot op heden heb ik hier geen bevestiging van.

De oplossing

Per omgaande retourbetaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Heine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties