Klacht Heira-shop.com: Heira OPLICHTERIJ

Romy Van Zeijderveld

DIKKE OPLICHTERIJ!!!
Ik heb een bestelling geplaatst op 20 december 2022 met express priority verzending . De levering zou 5 tot 15 dagen duren word je pas ingelicht als je betaling al gedaan had. Ik heb intussen al 2 mails gestuurd zonder enige reactie. Ook mijn telefoontjes worden niet opgenomen (muziekje). Dit is zuivere oplichterij. Als je gaat kijken bij retourzending dan staat er vermeld dat je de goederen terug naar China moet sturen. En dit wordt allemaal maar toegelaten in een Europees land ????

Het GROTE MEGA BOX heb besteld met snelle priority verzending ?!! 63,95 euro betaald. Kwam bestelling aan 3 weken later!! En wat zit er in?! TROEP!!! Goedkope koptelefoon een cheap ass selfie lampje voor op je telefoon en een stikker knopje voor op de achterkant van je telefoon HAHAHA stelletje oplichters gatverdamme. Als je het terug wilt sturen moet dat naar CHINA 😂😂

Deze oplichters stoppen

Bijlagen

Wij vinden dat Heira-shop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Heira-shop.com?