Klacht Heira-shop.com: Heira OPLICHTERIJ

Klachtnummer
# 640489
Gebruiker
Romy Van Zeijderveld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

DIKKE OPLICHTERIJ!!!
Ik heb een bestelling geplaatst op 20 december 2022 met express priority verzending . De levering zou 5 tot 15 dagen duren word je pas ingelicht als je betaling al gedaan had. Ik heb intussen al 2 mails gestuurd zonder enige reactie. Ook mijn telefoontjes worden niet opgenomen (muziekje). Dit is zuivere oplichterij. Als je gaat kijken bij retourzending dan staat er vermeld dat je de goederen terug naar China moet sturen. En dit wordt allemaal maar toegelaten in een Europees land ????

Het GROTE MEGA BOX heb besteld met snelle priority verzending ?!! 63,95 euro betaald. Kwam bestelling aan 3 weken later!! En wat zit er in?! TROEP!!! Goedkope koptelefoon een cheap ass selfie lampje voor op je telefoon en een stikker knopje voor op de achterkant van je telefoon HAHAHA stelletje oplichters gatverdamme. Als je het terug wilt sturen moet dat naar CHINA 😂😂

Gewenste oplossing

Deze oplichters stoppen

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Heira-shop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Heira-shop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen