Klacht Helder Bewindvoeringen: ik eis een gesprek met de directeur

Klachtnummer
# 93152
Gebruiker
jill
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1) wacht al vanaf 3 december 2014 op een nieuw pinpas. Antwoord: ja het is in behandeling u pinpas komt deze week binnen, ja u pinpas komt vast en zeker volgende week binnen, ja ik zal de bank wel is bellen want ik weet ook niet waarom wij u pinpas nog niet hebben ontvangen en het is nu 15 januari 2015 en heb als volgt nog steeds geen pinpas. Antwoord bank : er is 4 december een nieuwe pinpas aangevraagd met dezelfde pincode en er 12 december weer een nieuwe aanvraag gedaan voor een nieuwe pas en nieuwe pincode en allebei de pasjes zijn opgestuurd dus ze moeten egt aangekomen zijn bij de bewindvoering. Mijn antwoord: of de bank liegt wat mij sterk lijkt of de bewindvoering speelt een heel vies spelletje met mij .d Dat 1 van 10 klachten die ik heb.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Helder Bewindvoeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Helder Bewindvoeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen