Klacht Helder Bewindvoeringen: Helder bewingvoeringen zijn dieven

Pablo

Sinds ik door helder bewindvoeringen mijn geld heb laten 'beheren' heb ik geen (normaal) leven meer... Ze bestelen mij van mijn geld... Ze vragen geld van mijn vriend omdat ik er mee samen woon en als ze dat niet krijgen pikken ze zijn hele uitkering gewoon in!! Dat is besteling! Zij beheren zijn geld niet en hebben dus ook geen recht op zijn geld! Ook heeft mijn moeder 500euro overgemaakt aan hun om een telefoonrekening te betalen en dan gaan ze daar andere rekeningen van betalen(zeggen ze) terwijl mijn gewone rekeningen gewoon betaald kunnen worden met mijn maandelijkse wajonguitkering! Helder bewindvoering heeft mij meerdere keren bewezen dat ze niet te vertrouwen zijn en gewoon geld stelen en achterhouden en weet ik veel waarheen gaat!De grootste fout in mijn leven is met hun in zee te gaan!

Mijn oplossing is zoiezo dat mijn vriend zijn geld terugkrijgt en ze mij laten zien wat ze met het geld van mijn moeder hebben gedaan en wat ze met de 70 euro willen betalen die ze van mijn vriend eisen... Als ik ze die vragen stel krijg ik er niet eens fatsoenlijk antwoord op...

Wij vinden dat Helder Bewindvoeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Helder Bewindvoeringen?