Klacht Helder Bewindvoeringen: huisuitzetting door niet nakomen gemaakte afspraken door helderbewind

ben

in maart 2013 door gezondheidsklachten en schulden door de rechter onder bewind gesteld van Helder, Er word echter weinig of niets gedaan en ook niets met mij besproken het ergste wat er nu gebeurt is dat Helder een betalingsafspraak met Agin Timmermans (gevestigd in het zelfde gebouw?) over de huurschuld niet nakomt en ik hierdoor 1 augustus as uit mijn huurwoning gezet word Ik ben herstellende van een tia en er is sinds kort ernstige diabetes geconstateerd. Als het WEL met mij besproken was geweest dan had dit denkelijk oor tussenkomen van een derde kunnen worden opgelost. Ze zijn heel moeilijk te bereiken en willen verder niet over de zaak praten of tot een oplossing komen. Dit is niet de enige klacht maar op dit moment wel de belangrijkste.

Ik wil dat er voor 1 augustus geholpen word om tot een oplossing te komen zodat ik niet op straat komt te staan

Wij vinden dat Helder Bewindvoeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Helder Bewindvoeringen?