Klacht Helder Bewindvoeringen: Niet uitbetaald leergeld en geen antwoord op mij berichten

Dannygoossens

Goede dag ik heb een klacht wat betreft weekgeld het is nou 4 en bijna de 5e keer dat mij weekgeld niet word overgemaakt terwijl ik op maandag vaak om 14:00 mij weekgeld op mij pinrekening over word gemaakt en ik heb vaak met inneke hommel erover gesproken maar ik heb er nu genoeg van om op maandag een hele dag zonder eten te zitten en ik kijk altijd mee wat er betaald word en ik geef op donderdag en vrijdag een berichtje om aan te geven om te kijken naar de betaal rekening of dat inneke hommel voor dat ik maandag zonder eet geld zit ik vind dit niet kunnen en ik heb er meer dan genoeg van zelfs nu zit ik de hele dag te wachten op me weekgeld en ik barst van de honger ik heb genoeg geduld gehad op maandag is mij vaste dag dat de uitbetaling van mij 60 euro weekgeld op maandag om 14:00 en 14:30 op mij pinrekening staat ik heb vanochtend nog gebeld om te vragen. Of er genoeg geld op de betaal rekening staat en heb ook op mijn helderbewindvoeringen een bericht naar inneke hommel gestuurd maar ze geeft geen antwoord en word hierdoor zeer onzeker en dat heb ik ook met inneke hommel over gehad dus ik dien hierbij een klacht in zodat dit niet meer voor hoeft te komen ik zit nu nog steeds te wachten op me weekgeld en er staat op de betaal rekening nog 69 euro en een paar cent op dus ik hoop dat dit kan worden opgelost want ik heb hier weinig vertrouwen meer in dit is mij laatste optie misschien kan het worden opgelost m.v.g Danny goossens

Dit bedrijf moet ervoor zorgen dat ik netjes op maandag mij weekgeld om 14 uur netjes word overgemaakt en dat ze mij netjes een mailtje stuurt op mij berichten

Wij vinden dat Helder Bewindvoeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Helder Bewindvoeringen?