Klacht Helisport: Geen recht op garantie

Klachtnummer
# 265726
Gebruiker
D.A.J.A
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Onlangs heb ik een loopband overgekocht en na enig gebruik ging de elektromotor kapot dit was ik te weten gekomen nadat een elektricien de loopband had nagemeten. Na wat contact met de service van helisport kwam het er op neer dat ik de kosten voor de nieuwe motor zelf moest gaan betalen vanwege het fijt dat ik niet de eerste eigenaar ben. Dit kreeg ik als reactie

"De garantie die Helisports geeft op de apparatuur is voor de eerste koper van het product.
Omdat u de loopband heeft overgenomen moeten wij kosten rekenen voor vervangende onderdelen.
Meer informatie hierover vind u in onze algemene en aanvullende voorwaarden"

Ik begrijp de algemene voorwaarden niet goed en vind de bedragen die ze vragen erg hoog namelijk 75 euro voorrijkosten 125 euro voor een nieuwe motor en 17.50 euro per kwartier aan arbeidsloon. Terwijl dat op de bon staat die ik heb garantie op de motor levenslang.

De oplossing

Ik zou graag willen weten of ik recht heb op een vervangen de motor ondanks dat ik niet de eerste eigenaar ben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Helisport is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Helisport?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen