Klacht Hella tatts studio : Actie en afspraken die ze niet nakomen

Nick008

Ik heb onlangs een tattoo laten zetten bij hella tatts in almere. Daarvoor had ik een actie genomen van 11:00uur tot 19:00uur voor 390 euro waarvan ik 150 euro moest aanbetalen op 9 Mei.
Nou hebben ze heel de actie nadat ik had geboekt aangepast naar 30cm tattooeren wat er ineens onder stond. Dit was niet waarvoor ik had geboekt.
Ten eerste komt de tattooeerder een half uur telaat. Ten 2e de tattooeerder stopte al na 3uur tattooeren. Met als excuus dat de tattoo niet goed zou helen doordat het te warm buiten was..
Uiteindelijk heb ik 300 euro moeten betalen voor 3uurtjes aan tattooeren wat totaal niet de afspraak was en 100euro per uur is (absurte prijs voor en actie) dit had ik niet geboekt. Als je dan de tattooshop bericht krijg je als bericht je moet jet oplossen met de tattooerder. Die vervolgens brutaal en bij zijn punt blijft dat 100euro per uur niet duur is dat je normaal 150/200 euro per uur bij een andere shop betaald. Wat helemaal niet waar is want ik zit onder de tattoos dus ik weet wel beter. Ze hadden 3 acties. 30minuten voor 40euro, 4uur voor 230euro en 8uur voor 390 euro.
Dus kort gezegt je word opgelicht waar je bij staat.
Meneer was ook tedruk met zijn telefoon bezig en geirriteerd.
Krijg je achteraf tehoren dat je niks zei.. nee als hij alleen maar engels praat valt er niet veel te praten. Maar als je dan een klacht doorgeeft verzinnen ze van alles en nogwat en komen met geen oplossing. NOOIT BIJ DEZE ZAAK BOEKEN!
Afspraken niet nakomen
Niet optijd komen
Totaal niet klant vriendelijk
Niet spraakzaam
Geen oplossing zoeken

Ik ben pas tevreden als er een oplossing komt.
Een deel van het geld terug gestord word en er een excuus van de tattooshop komt

Wij vinden dat Hella tatts studio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hella tatts studio ?