Klacht Hella tatts studio : Belofte maakt schuld!!!

D. Craanen

Ze beloven je de naam van je dochter en alles wat ik wilde in 2 uur wordt er door de eigenaar hem zelf nog gezegt ja lukt wel komt goed maak je geen zorgen. Vraag je aan de eigenaar weet u het zeker. Zegt hij ja. Eind stand het is never nooit niet gelukt en wordt door vrienden enzo gezegd dat het lijkt of een kind het gezet heeft. Het is nog niet eens af. Maar de eigenaar zegt bedankt voor het geld en stik er maar in. Zegt ie ja maar je hebt langer gekregen. Ja klopt maar het is niet af beste vriend want je personeel die moest hasten omdat u en 2 mede verantwoordelijke dubbel afspraak in gepland hadden. En nu probeert ie nog is €100-, af te persen om hem af te maken. Maak je de probleem ken baar heeft ie nog een grote (...) ook nog. Echt transparant is ie zeker niet. Hij wil mensen kapot maken. Maar het gras is altijd groener aan de overkant mr👌😏.

Ik hoop echt met je hele duure motor
Dat je dit leest en je kapot schaamt hoe onmenselijk je mensen met onafgemaakte tattoo rond laat lopen en je kapot schaamt. Want echt laat het er niet bij zitten.

Dat me tattoo afgemaakt wordt na gewenste tijd dag en datum. Moet wel van uit brabant komen en dat ie respect vol met zn klanten omgaat. Gratis en voor niks zo heel mooi op zn website neer zetten over aftercare dit dat laat maar zien dat je goed voor je klanten bent.

Wij vinden dat Hella tatts studio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hella tatts studio ?