Wij vinden dat hellascompany.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht hellascompany.nl: Via Beslist.nl verwezen naar Hellascompany.nl voor Samsung S4 mini
Details
De klacht
Ik werd op 2 junivia Beslt.nl verwezen naar Hellascompany.nl (site is er inmiddels niet meer); bestelling gedaan en betaald; bevesiging bleef aanvakelijk uit; klantenservice (0900-5566655) gebeld maar deze was en bleef onbereikbaar; gemaild; directeur/eigenaar heeft me enkele mails gestuurd met toezegging op woensdag 4 juni te worden beleverd tussen 16 en 16u30; vrije middag van werk geregeld; er werd niets geleverd en mails die ik stuurde niet meer beantwoord.Ik deed inmiddels ook aangifte bij politie via Internet.
HEEL TRIEST dat Beslist.nl je naar dit soort oplichters verwijst!!
De oplossing
Ik wil mijn geld terug en liefst ook compensatie voor al het gedoe hieromheenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.