Klacht Hellemond Sport : Sportschool Hellemond in Hilversum weigert mij het het door mij te veel betaalde geld terug te betal

Klachtnummer
# 432404
Gebruiker
caroline
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al ruim 8 jaar sport ik bij Hellemond Sport met in het begin 1 jaar een verplicht abonnement en daarna maandelijks opzegbaar. Op de maandfactuur van maart 2020 van 53 euro heb ik per abuis veel te veel betaald (op 2 maart). Op 3 maart ben ik naar de balie van vestiging Hellemond in Naarden gegaan en het geld terug gevraagd. De vestigingsmanager zei dat ze dit zou regelen. Op 3 maart heb ik mijn abonnement schriftelijk aan de balie ingeleverd. Na diverse aanmaningen mijnerzijds weigert de sportschool nog steeds om het geld terug te betalen (622,80). De sportschool zegt dat ik met het te veel betaalde geld een jaarabonnement heb afgesloten. Ik heb niets getekend en ik ben hiermee niet akkoord gegaan. Ik sport er al jaren dus het klinkt nogal onlogisch dat ik dan een nieuw abonnement zou willen afsluiten. Helaas weigert de sportschool nog steeds om het geld terug te betalen. Graag uw hulp.

De oplossing

Het te veel betaalde geld van 622,80 aan mij terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hellemond Sport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hellemond Sport ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen