Klacht HelloFresh: 2/3 keer per dag hellofresh ongewenst aan de lijn.

Klachtnummer
# 283136
Gebruiker
Melleee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik word nu al bijna een maand lang 2 of 3 keer op een dag gebeld door hellofresh. Ik sta al op het bel me niet register en omdat ze met een anoniem nummer bellen kan ik het ook niet blokkeren. Ik vind het echt te gek voor woorden dat er zo vaak wordt gebeld en ook in de avonduren.. ben het opdringerige gedrag nu echt zat en ik heb totaal geen interesse.

De oplossing

Ik wil gewoon nooit meer gebeld worden door hellofresh

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Melle,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat vervelend dat je ongewenst telefonisch door ons wordt benaderd. Mijn excuses voor de overlast.
    Ik zorg ervoor dat je uitgeschreven wordt voor onze bellijst.

    Goed om te weten dat je wel gebeld kunt worden door een bedrijf ook al ben je ingeschreven bij het bel me niet register omdat je je ooit interesse hebt gehad en je e-mailadres ergens hebt achtergelaten. Je kunt dan gebruik maken van het recht van verzet zodat je specifiek niet meer gebeld wordt door een bepaald bedrijf.

    Het mag wettelijke gezien maximaal 4 weken duren voordat jouw uitschrijving verwerkt is. Wij streven ernaar dit binnen enkele werkdagen in orde te maken. Hierdoor kan het wel zijn dat je tussentijds nog gebeld wordt. Onze excuses hiervoor.

    Fijne dag!

    Groeten,

    Nina

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen