Klacht HelloFresh: aanmelding hello fresh

Klachtnummer
# 109801
Gebruiker
Peterzopfi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vrouw is vanmiddag in Zaltbommel
benaderd door verkopers van Hello fresh deze hebben haar verkeerde informatie gegeven en naar aanleiding daarvan zie wij volgens de colportagewet die een bedenktijd geeft van 8 dagen af van lidmaatschap /abonnement.
ook de herhaaldelijke telefoontjes irriteerden ons mateloos!!!!
We zullen ALLES wat ons eventueel toegstuurd word direct retourneren
mijn vrouw had nog geen rekeningnummer gegeven,en dat komt ook niet ook!!
groet,
Peter zopfi
zaltbommel

De oplossing

Direct ontbinding van contract/abonnement op grond van colportagewet

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Peter,

    Bedankt voor jouw bericht. Mijn excuses voor de late reactie op jouw klacht. Wat vervelend dat jullie destijds verkeerd ingelicht zijn door mijn collega, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry daarvoor.

    Ik zie dat inmiddels jouw lidmaatschap gedeactiveerd is. Ik hoop dat hiermee alles opgelost is. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik dat graag.

    Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.

    Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?