Klacht HelloFresh: agressieve werving, onjuiste voorlichting

Klachtnummer
# 169992
Gebruiker
Debbie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de libellebeurs werd vrijdag jl. op een opdringerige wijze de hellowfresh producten aangeprezen. Er werd ons voorgehouden dat we wel een overeenkomst kunnen aangaan en binnen 2 weken kunnen afzeggen zonder enige verplichting. Krijg ik een bevestigingsmailbericht waarin staat dat je toch moet betalen voor de eerste maaltijdbox. Ik heb het wel 4 keer gevraagd: nee mevrouw, u hoef alleen maar een mailbericht naar ons te sturen als u zich bedenkt! helemaal geen verplichtingen!
Ik wil helemaal geen maaltijdbox meer! IK wil helemaal niets meer van Hellofresh!!!

Ik wil weten hoe dit snel geregeld kan worden; ik wil geen afschrijving van mijn bankrekening!

De oplossing

terugdraaien; geen maaltijdbox, helemaal geen bankafschrijving!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Debbie,

    Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal goed bent ingelicht door mijn collega's. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ook niet hoe wij willen werken of bekend willen staan. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega Najib en die heeft voor jou het lidmaatschap en de bestelling van de eerste box geannuleerd. Het geld van de eerste box wordt binnen enkele dagen teruggestort.

    Nogmaals mijn excuses voor deze vervelende eerste kennismaking met HelloFresh. Ik kan me goed voorstellen dat het op deze manier niet leuk is.

    Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag!

    Groetjes,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen