Klacht HelloFresh: Arrogant bedrijf
Details
Klacht
Helaas valt met HelloFresh niet te communiceren. Eenzijdige communicatie en staan niet open voor suggesties. Na een probeer periode alleen maar gezeur gehad met dit bedrijf. Door een technische fout in de app is mijn afzegging/pauzering van de box niet goed doorgekomen. Deze heb ik alsnog laten annuleren en mijn betaling stopgezet. Gelijk mijn account laten deactiveren en nu moet ik de box alsnog betalen omdat HelloFresh een tegoed op mijn account heeft gezet als 'vergoeding' (die ik niet wil want ik heb mijn abonnement niet voor niets opgezegd). Meerdere malen contact opgenomen en situatie proberen uit te leggen maar er is maar een uitweg voor HelloFresh: betalen. Terwijl ik wacht op een reactie op mijn eerder gestuurde mails, neem ik contact op via de chat en krijg ik tijdens dit gesprek ineens een mail van het incasso bureau dat HelloFresh heeft ingeschakeld. Helaas is een normale communicatie/oplossing hier niet mogelijk.Gewenste oplossing
Normaal communiceren, voordat ze een incasso bureau op mensen afsturen. Een luisterend oor en begrip is ver te zoeken bij HelloFresh.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.