Klacht HelloFresh: Bestelling box op verkeerde datum gezet door fout in app, geen oplossing geboden door HF

M&M

De bestelling van een box op zondag 23 augustus '15 gepland via de app (deze datum is met 100% zekerheid bevestigd, heb hier een screenshot van), maar deze is in werkelijkheid gepland op zondag een week later volgens de web versie. Toen we hier achter kwamen op zondagochtend meteen gebeld met de klantenservice, in hun systeem stond deze zoals in de web versie, een week later, maar zij konden niets meer betekenen om de box toch 's avonds op de 23e aangeleverd te krijgen.

Fout in app eruit halen. Betere service naar klanten kunnen leveren in dit soort gevallen (toch nog een box kunnen sturen).

Kwalijk is m.i. dat er geen fatsoenlijk excuus aangeboden wordt en dat ze in dit soort gevallen niets voor je kunnen betekenen. Je wordt als klant op geen enkele manier tegemoet gekomen.
Had wel wat meer begrip en service verwacht van HF.

M&M
    De box van zondag 30 aug is goed ontvangen. Tevens zat er een kaartje bij: "Onze excuses dat er de vorige keer iets mis is gegaan! Deze week zit er daarom een extraatje in jouw box."
    Het extraatje was een flesje blanke balsamico azijn.
    Dit vind ik netjes.
    Blijf het echter jammer vinden dat er geen box meer gestuurd kan worden voor de "pechvogels" die om de een of andere reden hun pakket dreigen mis te lopen. Verder hoop ik dat de app betrouwbaarder wordt.
    HelloFresh
    Beste Marco,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses dat we niet eerder hebben gereageerd op jouw klacht. Vervelend dat de app niet naar behoren werkte destijds. Inmiddels hebben we vele veranderingen en verbeteringen doorgevoerd om de app betrouwbaarder te maken. Ik hoop dat jij dat ook gemerkt hebt. Fijn dat je tevreden was met de box van 30 augustus en de geboden compensatie.

Mocht er in de toekomst nog eens wat misgaan, dan horen wij dat graag.

Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?