Klacht HelloFresh: Bestelling box op verkeerde datum gezet door fout in app, geen oplossing geboden door HF
Details
De klacht
De bestelling van een box op zondag 23 augustus '15 gepland via de app (deze datum is met 100% zekerheid bevestigd, heb hier een screenshot van), maar deze is in werkelijkheid gepland op zondag een week later volgens de web versie. Toen we hier achter kwamen op zondagochtend meteen gebeld met de klantenservice, in hun systeem stond deze zoals in de web versie, een week later, maar zij konden niets meer betekenen om de box toch 's avonds op de 23e aangeleverd te krijgen.De oplossing
Fout in app eruit halen. Betere service naar klanten kunnen leveren in dit soort gevallen (toch nog een box kunnen sturen).Kwalijk is m.i. dat er geen fatsoenlijk excuus aangeboden wordt en dat ze in dit soort gevallen niets voor je kunnen betekenen. Je wordt als klant op geen enkele manier tegemoet gekomen.
Had wel wat meer begrip en service verwacht van HF.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.