Klacht HelloFresh: betaling

Stijn

wordt er opeens 19.50 van je rekening afgeschreven door STG ADYEN. tja wie is dat wie schrijft er opeens 19.50 ongevraagd van mijn rekening, na speurwerk (dus te veel tijd inverteren) kom ik er achter dat dit te goedkomt aan HELLO FRESCH. Sorry maar ik hou niet van deze manier van comunicatie. mij maakt het niet uit dat de betaal afhandeling door andere wordt verricht maar MELD dit melden hoe geweldig je bent lukt ook.

deze actie van HELLO FRESCH vind ik zo kwalijk dat ik stop met deze dienstverlening als je niet eens de moeite kan nemen je waardevolle klanten te informeren dat de afschrijvingen gaan via STG ADYEN ben ik er klaar mee.

geef info aan je nieuwe relatie meld hoe je routing en afwikkelingen gaan

HelloFresh
    Beste Stijn,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses dat we jouw klacht niet eerder in behandeling hebben genomen. Wat vervelend dat je niet op de hoogte was van het feit dat wij de betaling van de box incasseren via Adyen. Dat was niet de bedoeling. Ik zie dat je samen met mijn collega tot een oplossing bent gekomen.

Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag.

Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?