Klacht HelloFresh: betaling afspraak

demelzajamie

Na dat ik een tijd hellofresh had afgenomen had ik het abbonoment stop gezet. Na 3 maanden kreeg ik een SMS dat er de volgende dag een box afgeleverd zou worden. Aangezien ik ver weg was had ik direct gebeld. ( vaak na 15 min in de wachtrij word er opgehangen ) Na een uitleg konden we op een oplossing komen en zou de box niet geleverd worden maar zou de box gedoneerd worden en dan betaal ik de helft. Ja de box die ik niet heb besteld en ook niet heb kunnen samen stellen of iets.. ook geen mail van te voren. Maar goed prima ik heb geen zin een lange ruzie. Graag wil ik deze 25 euro betalen om van al jullie gezeur af te zijn. Wel wil ik deze in termijnen betalen of een andere oplossing want financieel kan het op het moment niet uit vanwege onverwachte ziekte. Dit is niet mogelijk omdat het voor jullie een te klein bedrag is. Hoe kunnen wij dit oplossen dan? ik heb tot 14 februari en anders komen er incassokosten bij. Wat mij nog meer gaat kosten.. Echt schandalig! Wij zijn deze service ook niet gewent, mijn ouders bestelde tot dit incident al 4,5 jaar lang.

Ik zou graag een betalingsregeling willen treffen met dit bedrijf. Dit stel ik zelf al 1,5 maand voor. Het betreft 25 euro. Maandelijks 5 euro is haalbaar. Overigens heb ik hier geen dienst of product voor ontvangen, en niet besteld of samengesteld!

HelloFresh
    Bedankt voor je berichtje.

Het is inderdaad juist dat we een box niet kosteloos kunnen annuleren nadat deze is besteld, dit omdat we werken met verse producten die we anders moeten weggooien. Ik ben blij dat je tevreden bent met onze tegemoetkoming waar wij de helft de kosten op onze rekening nemen, ik wil je dan ook graag helpen met de betaling van deze kosten.

Maandelijks 5 euro is helaas niet haalbaar, ik kan echter wel aanbieden om de betaling te verdelen in drie termijnen van €10,-, €10,-, en €5,-. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice op klantenservice@hellofresh.nl indien je wil dat wij dit in orde maken. Ik raad je sterk aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen zodat onnodige kosten vermeden worden.

Groeten,
    Melle

Ook een klacht indienen over HelloFresh?