Opgelost door HelloFresh: bezorger rijdt te hard door woonwijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 300425
Gebruiker
HaasR
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Jullie bezorger rijdt te hard door woonwijk, waar zeer veel kleine kinderen spelen.

15-04-2018 +/-17:50
Kenteken VR-674-H
straat: Schavenmolenstraat
Plaats: Arnhem

Heb hem aangesproken. Heeft netjes excuses aangeboden, en gaf aan dat hij niet ‘t gevoel had dat hij hard reedt, maar wij stonden met wat buren buiten en vonden allen dat hij te hard reedt.

Jonge jongen en realiseert waarschijnlijk niet dat hij met dergelijke snelheden altijd te laat is als kind plots achter een auto oversteekt. Snelheid in auto lijkt altijd trager.

Valt ons op dat er vaker te hard door jullie bezorgers wordt gereden. Vandaar deze melding.

De oplossing

Zachter rijden liefst in woonwijken zachter dan voorgeschreven 30 km. want zelfs dat is te hard.

3 reacties

  1. Auteur
    HaasR
    Datum
    Nog geen enkele reactie van Hello Fresh.

    Wordt hard gereden om op tijd te bezorgen, maar zijn niet zo snel om te reageren.
  2. Auteur
    HaasR
    Datum
    Ik zie net dat de klachtenafhandeling van Hello Fresh überhaupt hier niet erg hoog beoordeeld wordt.

    Toevalligerwijs zit er ook een klacht van ene “hetHaasje”

    Ps ik ben echter echt een ander persoon dan die alias en ook geen Dotan trol. 😉

  3. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R.M. de Haas,

    Bedankt voor je berichten hier. Onze excuses voor de late reactie. Wegens ziekte van een medewerker hebben wij niet tijdig kunnen reageren. Goed dat je dit ons extra laat weten en de chauffeur hier op hebt aangesproken. Ik ga dit nogmaals doorgeven aan de chauffeur zodat we hem hier op aan kunnen spreken. Wij vinden het erg belangrijk dat onze bezorgers zich houden aan de verkeersregels en veilig rijden en sturen hier ook op aan. Nogmaals bedankt voor de melding, wij gaan er mee aan de slag!

    Fijne dag!

    Groet,

    Nina

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HaasR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Fijn dat er uiteindelijk een reactie is gekomen. Ik kijk het graag aan en hoop dat hier daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. Onze bewoners uit onze wijk (waaronder) ik zullen de snelheden van bezorgers van diverse bedrijven (waaronder Hello Fresh) in de gaten blijven houden middels snelheidmetingen. Bij het niet naleven zal onze wijkvereniging actie ondernemen richting de desbetreffende bedrijven. Ik hoop dat Hello Fresh een voorbeeld stelt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen