Opgelost door HelloFresh: bezorger rijdt te hard door woonwijk

content Opgelost
HaasR

Jullie bezorger rijdt te hard door woonwijk, waar zeer veel kleine kinderen spelen.

15-04-2018 +/-17:50
Kenteken VR-674-H
straat: Schavenmolenstraat
Plaats: Arnhem

Heb hem aangesproken. Heeft netjes excuses aangeboden, en gaf aan dat hij niet ‘t gevoel had dat hij hard reedt, maar wij stonden met wat buren buiten en vonden allen dat hij te hard reedt.

Jonge jongen en realiseert waarschijnlijk niet dat hij met dergelijke snelheden altijd te laat is als kind plots achter een auto oversteekt. Snelheid in auto lijkt altijd trager.

Valt ons op dat er vaker te hard door jullie bezorgers wordt gereden. Vandaar deze melding.

Zachter rijden liefst in woonwijken zachter dan voorgeschreven 30 km. want zelfs dat is te hard.

HaasR
    Nog geen enkele reactie van Hello Fresh.

Wordt hard gereden om op tijd te bezorgen, maar zijn niet zo snel om te reageren.
    HaasR
    Ik zie net dat de klachtenafhandeling van Hello Fresh überhaupt hier niet erg hoog beoordeeld wordt.

Toevalligerwijs zit er ook een klacht van ene “hetHaasje”

Ps ik ben echter echt een ander persoon dan die alias en ook geen Dotan trol. 😉

HelloFresh
    Beste R.M. de Haas,

Bedankt voor je berichten hier. Onze excuses voor de late reactie. Wegens ziekte van een medewerker hebben wij niet tijdig kunnen reageren. Goed dat je dit ons extra laat weten en de chauffeur hier op hebt aangesproken. Ik ga dit nogmaals doorgeven aan de chauffeur zodat we hem hier op aan kunnen spreken. Wij vinden het erg belangrijk dat onze bezorgers zich houden aan de verkeersregels en veilig rijden en sturen hier ook op aan. Nogmaals bedankt voor de melding, wij gaan er mee aan de slag!

Fijne dag!

Groet,

Nina

HaasR
Fijn dat er uiteindelijk een reactie is gekomen. Ik kijk het graag aan en hoop dat hier daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. Onze bewoners uit onze wijk (waaronder) ik zullen de snelheden van bezorgers van diverse bedrijven (waaronder Hello Fresh) in de gaten blijven houden middels snelheidmetingen. Bij het niet naleven zal onze wijkvereniging actie ondernemen richting de desbetreffende bedrijven. Ik hoop dat Hello Fresh een voorbeeld stelt.

Ook een klacht indienen over HelloFresh?