Opgelost door HelloFresh: Box niet geleverd, ik moet toch betalen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 144563
Gebruiker
Ellenh
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 3 augustus zou een Hello Fresh Box bezorgd worden. Dit is niet gebeurd. Op hun site heb ik 2x een bericht geplaatst. Dit hebben ze niet ontvangen. Toen kreeg ik per email de rekening. Toen heb ik 2x teruggemaild dat ik de Box niet ontvangen heb. Ik krijg steeds als reactie dat ik toch moet betalen, omdat in 'hun systeem' niet staat vermeld dat ik de box niet zou hebben ontvangen. Ik heb geschreven dat ik voor de wel geleverde boxen steeds moest tekenen voor ontvangst. Dan zouden zij voor de box van 3 augustus deze handtekening moeten kunnen laten zien. Daar wordt niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat Hello Fresh uitzoekt wat er met de box van 3 augustus is gebeurd. Wellicht is hij verkeerd bezorgd? Daarnaast wil ik dat ze de rekening intrekken. Ik vind niet dat ik moet betalen voor wat ik niet ontvangen heb.
Geboden oplossing
Ik hoef de box uiteindelijk niet te betalen. Dat is fijn, maar het is jammer dat dit pas gebeurt als de consumentenbond wordt ingeschakeld. Sorry Hellofresh, maar dat is zo 20ste eeuws! Daardoor zijn jullie een klant kwijtgeraakt en die komt echt niet meer terug.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Ellen,

    Bedankt voor je bericht. Mijn excuses dat we jouw klacht niet eerder in behandeling hebben genomen. Vervelend dat de box van 3 augustus nooit bezorgd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je hierover nog een aparte e-mail gestuurd.

    Graag hoor ik van je!

    Groet,
    Ard-Jan

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen