Klacht HelloFresh: Box niet geleverd bezorger had 3 uur vertraging

Marietje

Ik heb ooit een proefabbonement gehad voor 2 boxen, bij levering van de tweede box was ik net verhuisd , verhuizing kin niet meer doorgegeven worden dus ik op de aflevertijd naar mijn oude adres , nou geen bezorger geen box ik gebeld dat ik niet langer bleef wachten teruggebekd door hello fresh bezorger had 3 uur vertraging zouden de box crediteren. Nu 1 1/2 jaar later beginnen ze weer aan te manen. Van de telefoingesprekken weten ze niks en het is mijn schuld had ik maar niet moeten verhuizen. Bezorger heeft box voor de deur gezet zeggen ze! Nou de buren hebben niets gezien en je gaat toch geen 5 uur op een box wachten. Al met al fout van koeriersbedrijf nu willen ze dat ik de box ga betalen . Rare bedoening geen box geleverd geen geld logisch claim indienen bij vervoerder nee uit coulance crediteren ze de box voor de hekft en moet je de andere helft maar betalen .....,, huh???? Er is niet gekeverd op de afgesproken tijd super slechte service

Creditering box wegens niet nakome. Leverafsprask

HelloFresh
    Goedemiddag M Klaver,

Dank voor je bericht. Ik zie dat mijn collega Floor telefonisch contact met je heeft gehad gisteravond na aanleiding van je mail. Dank dat je de tijd hebt genomen om het verhaal uit te leggen. Aangezien het mis is gegaan bij de levering van je tweede box is besloten het openstaande bedrag kwijt te schelden, je bent ons dus niks meer verschuldigd. Hopelijk ben je blij met deze oplossing.
    Nogmaals mijn excuses voor de verwarring in de communicatie.

Hele fijne dag,
    Maria