Klacht HelloFresh: Boxen worden steeds niet geleverd

Klachtnummer
# 337836
Gebruiker
Ewak
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Via social deal 2 boxen besteld. De 1e zou 2 weken geleden komen, niemand gezien. Klantenservice benoemde de box niet meer te kunnen leveren. Afgesproken de box vandaag te leveren. Echter tot onze frustratie, weer niemand gezien. Klantenservice kan niets doen, morgen zullen ze terugbellen. De box kan deze week zeker niet meer geleverd worden. Slechte service en daarbij onbetrouwbaar in onze ogen

De oplossing

Uitzoeken waar het steeds fout gaat. En een passende tegemoetkoming!!

3 reacties

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Hi Karlijn,

    Wat vervelend om te horen dat je een box had verwacht en deze tot twee keer toe niet is geleverd. Ik kan goed begrijpen dat je dan een beetje teleurgesteld bent. Graag wil ik je hiermee verder helpen en uitzoeken waar het steeds misgaat. Het enige probleem is dat ik alleen onder jouw gegevens een box zie terugkomen op 16 oktober, of gaat het ook om deze box? Zo niet, dan wil ik je graag vragen om contact op te nemen met tevredenheid@hellofresh.nl met de details van deze levering en wanneer je met mijn collega's hebt gesproken. Op die manier kijk ik graag voor je of ik nog iets voor je kan betekenen.

    Fijne avond gewenst.

    Groet,

    Lisa
  2. Auteur
    Ewak
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u zoals bovenstaand gecontacteerd
    Maar nu dagen later wederom geen reactie. Zoals we gewend zijn van jullie, helaas is dit al de zoveelste keer dat er beloofd word contact op te nemen maar helaas blijkt toch te moeilijk te zijn.
  3. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Hi Karlijn,

    Wat vervelend om te horen dat je nog geen reactie van ons hebt gehad via de mail. Bij drukte doen wij ons best om de mail binnen 2 à 3 dagen te beantwoorden. Onze excuses als dit niet het geval is geweest! Helaas kan ik op dit moment jouw e-mail ook nog niet terugvinden. Ik wil je graag adviseren om in zo een situatie telefonisch contact met ons op te nemen: 020-7602014. Op die manier kunnen wij je direct te woord staan en uitzoeken wat er mis is gegaan. Wij komen namelijk graag met een passende oplossing indien het een fout van onze kant is.

    Ik hoop dat je aan de hand van dit advies snel meer duidelijkheid krijgt!

    Groet,

    Lisa

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen