Continue bezorgen op verkeerde adres. Het pakket van de buren wordt vrijwel iedere week, op zondagavond (laat) bij ons aangeboden. Vreselijk irritant. Kinderen weer wakker.
De oplossing
Juiste routeplanner leren lezen door bezorgers.
3 reacties
Auteur
HelloFresh
Datum
Beste,
Bedankt voor je review.
Wat ontzettend vervelend dat de box van de buren bij jullie geleverd wordt. Het beste is om de buren contact te laten opnemen met ons, zodat wij de juiste routebeschrijving kunnen doorgeven aan de bezorgers. Zo kunnen wij voorkomen dat ze 's avonds bij jullie aanbellen (en kunnen de kinderen rustig slapen!). Mijn excuses voor het ongemak, we willen dit zo snel mogelijk voor jullie oplossen.
Telefonisch zijn wij bereikbaar op 020-7602014 en via WhatsApp op +31 20 26 24 446. Je kan ook via de chat op de website contact opnemen.
Groetjes, Esmee
Auteur
Buren
Datum
Zonet is het weekpakket op het juiste adres afgeleverd. Fijn om te vernemen dat jullie mij klacht serieus hebben genomen.
Hopelijk bellen de bezorgers nu niet meer bij ons aan. Ik heb er alle vertrouwen in. Zo niet, dan laat ik opnieuw van mij horen.
Voor nu, bedankt!!
Auteur
HelloFresh
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste,
Wat fijn om te horen! Ik hoop ook dat het vanaf nu weer helemaal goed gaat. Anders hoort onze klantenservice graag van je.
Groeten, Sharon
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Buren
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over HelloFresh?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.