HelloFresh is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door HelloFresh: Geen service bij beschimmelde groente in Proefbox
Details
Klacht
Duurdere Proefbox van HelloFresh besteld waarin beschimmelde groente zat en ontbrekend product. Geen passende vergoeding mogelijk volgens hen omdat het een Proefbox betreft. Service krijg je dus alleen als je een lidmaatschap neemt.Gewenste oplossing
We hebben betaald voor de Proefbox die ook nog eens duurder was dan een box via een lidmaatschap.We willen dan ook gewoon de beschimmelde groente en het ontbrekende product gecompenseerd krijgen.
Bijlagen
- 22135733_928780660608546_4726928555222151081_o.jpg 330 KB
- 22136949_928780790608533_5607425373824509706_o.jpg 254 KB
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.