Opgelost door HelloFresh: Geen service bij beschimmelde groente in Proefbox

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 275408
Gebruiker
Elske40
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Duurdere Proefbox van HelloFresh besteld waarin beschimmelde groente zat en ontbrekend product. Geen passende vergoeding mogelijk volgens hen omdat het een Proefbox betreft. Service krijg je dus alleen als je een lidmaatschap neemt.

Gewenste oplossing

We hebben betaald voor de Proefbox die ook nog eens duurder was dan een box via een lidmaatschap.

We willen dan ook gewoon de beschimmelde groente en het ontbrekende product gecompenseerd krijgen.

Bijlagen

Geboden oplossing
HelloFresh heeft bij nader inzien toch aangegeven de beschimmelde groente en ontbrekend product te gaan vergoeden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

HelloFresh is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Elske40
    Datum
    HelloFresh heeft nu dan toch aangegeven dat ze bij wijze van uitzondering de beschimmelde groente en ontbrekend product gaan vergoeden... maar even afwachten dus...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen