Klacht HelloFresh: Hello Fresh klant onvriendelijk

#Sandra#Catharina#W

Precies dezelfde klacht. Voor mij nooit meer HF. Je zit in een loop. In 4 uur aangemeld en weer opgezegd en toch kreeg ik de zogenaamde gratis box en werd er automatisch 2 bedragen afgeschreven. Oplichterij. € 13,75 en € 59,99. Het opzeggen is ook niet makkelijk, goed zoeken. Als je denkt ik heb het gevonden, wordt je weer verwezen om de app te downloaden. Het is net speurzoekertje. Vervolgens wil je het controleren maar dan activeer je je account weer. Best erg. Eten was goed en lekker. Als de organisatie eromheen niet zo slecht was geweest, had ik mogelijk met HF doorgegaan. Nu noooooooit meer. Hel. O Fresh. Kom svp niet aan met het commerciële praatje O wat fijn dat u heeft genoten van onze producten. Want dat staat niet in verhouding met de ergenis die ik heb ervaren. Oja ook erg fijn...NOT ... alle reclame e-mails vd de zogenaamde gratis cadeaus en aanbiedingen van andere bedrijven die je via HF krijgt.

Geld teruggestort krijgen.
6 dagen x 5 personen. Ik begrijp dat de gratis box niet voor 5 pers telt maar ik vind 73 euro extra bij lange na niet zoals het wordt voorgespiegeld. Geen redelijk bedrag. Voor hoevel personen is de gratis box bedoeld?
Niks nada noppes, volledig genegeerd maar ondertussen word ik wel gespamd met aanbiedingen. Pure laster dit.

HelloFresh is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

#Sandra#Catharina#W
    Een fatsoenlijke oplossing aanbieden, ho maar. Ondertussen word ik wel geteisterd met aanbiedingen en een enquette. Ingevuld maar wederom geen reactie. Bij de aanbiedingen zit daar weer de welbekende 'gevaarlijke' knop met
    reactiveren. Gevaarlijk dichtbij je scroll mogelijkheid. Het blijven boeven. Hellofresh heeft het vast te druk met andere mensen te misleiden. In de enquete heb ik vermeld dat er betere, eervolle manieren zijn om klanten aan je te binden zoals een kindermenu lijn waar kinderen ook uit kunnen kiezen zodat men extra dagen inkopen. De pauze knop zou ook een pauze knop moeten zijn, onbeperkt en niet dat deze automatisch weer wordt geactiveerd. Zo behoud je je klanten HELLO fresh Wakker worden! Jullie marketing afdeling levert bar slecht werk af. Gericht op kort termijn effect maar als iedereen er uiteindelijk achterkom dat jullie zo ontzettend klant onvriendelijk zijn en misleidend, ben je deze vooegoed kwijt. Deze zullen het andere afraden en weg is het bestaan van dit prachtige product. Doodzonde en vooral heel erg dom want de negatieve energie die deze klanten ervaren zal zwaarder wegen . Wees eens wat minder arrogant en los het op. Bied je excuses aan. Sorry zeggen is echt niet zo moeilijk. Zorg voor een passende oplossing voor de gedupeerden zonder alle kleine misleidende lettertjes op te lepelen. Verander de voorwaarden, wees eens wat klantvriendelijker en gun het wat tijd. Hardlopers zijn doodlopers.

Ook een klacht indienen over HelloFresh?