HelloFresh is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht HelloFresh: Hello Fresh klant onvriendelijk
Details
Klacht
Precies dezelfde klacht. Voor mij nooit meer HF. Je zit in een loop. In 4 uur aangemeld en weer opgezegd en toch kreeg ik de zogenaamde gratis box en werd er automatisch 2 bedragen afgeschreven. Oplichterij. € 13,75 en € 59,99. Het opzeggen is ook niet makkelijk, goed zoeken. Als je denkt ik heb het gevonden, wordt je weer verwezen om de app te downloaden. Het is net speurzoekertje. Vervolgens wil je het controleren maar dan activeer je je account weer. Best erg. Eten was goed en lekker. Als de organisatie eromheen niet zo slecht was geweest, had ik mogelijk met HF doorgegaan. Nu noooooooit meer. Hel. O Fresh. Kom svp niet aan met het commerciële praatje O wat fijn dat u heeft genoten van onze producten. Want dat staat niet in verhouding met de ergenis die ik heb ervaren. Oja ook erg fijn...NOT ... alle reclame e-mails vd de zogenaamde gratis cadeaus en aanbiedingen van andere bedrijven die je via HF krijgt.Gewenste oplossing
Geld teruggestort krijgen.6 dagen x 5 personen. Ik begrijp dat de gratis box niet voor 5 pers telt maar ik vind 73 euro extra bij lange na niet zoals het wordt voorgespiegeld. Geen redelijk bedrag. Voor hoevel personen is de gratis box bedoeld?
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.