Klacht HelloFresh: Hellofresh komt wel erg vaak langs.

Klachtnummer
# 149678
Gebruiker
Tineke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen anderhalf jaar hebben medewerkers van Hellofresh zeker vijf keer aangebeld. Ook in de stad wordt ik regelmatig opdringerig aangesproken. Ik blijf beleefd maar een simpel "nee dank u" wordt standaard vervelend gepareerd met de vraag waarom ik niet geïnteresseerd ben.

De oplossing

Ik wil dat Hellofresh niet meer bij me aanbelt.

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Hallo Tineke,

    Dankjewel voor je bericht. Vervelend om te horen dat we zo vaak bij je langs zijn geweest. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We geven jouw gegevens door, zodat we ervoor zorgen dat we niet meer bij je langs komen. Let op: het kan een aantal dagen duren voordat jouw gegevens zijn verwerkt.

    Hopelijk is jouw klant zo verholpen. Fijne avond!

    Groeten,
    Frederieke

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen